קידום מכירות

ניהול ושימור הידע בקרב אנשי המכירות

טכנולוגיות להדרכת ופיתוח אנשי מכירות – אתגר ניהול הידע מאת אלעד רוטנברג, מומחה לטרנספורמציה דיגיטלית, אלדר יועצים   בלבו של עסק מצליח עומד בדרך כלל, רעיון מוצלח. זה יכול להיות מוצר או שירות אשר בטווח הארוך, יביאו תועלת וערך מוסף ללקוחות. אם הרעיון סביבו העסק חי משול ללב, הרי שאנשי המכירות הם העיניים והפה אשר…

הרשת האפלה

הרשת האפלה

מעת לעת, אני נשאל על ידי לקוחות לגבי הרשת האפלה (Dark Net). זה עולה בד"כ כאשר אנחנו עורכים סקירה של העסק ומתייחסים לניהול הסיכונים בארגון בכלל ובנושאי המחשוב בפרט. הנקודות העיקריות שמטרידות את הלקוחות הן – האם הם חשופים לה והאם ניתן להתגונן מפניה. האמת היא הרבה יותר פשוטה ופחות מפחידה. רן בר-זיק, מתכנת מנוסה…

מעבר לענן

מעבר לענן – מהי חבילת ה G Suite של גוגל

מעבר לענן – ניהול המידע הארגוני בענן – מהי חבילת ה G Suite ואיך היא יכולה לייעל את הארגון שלכם מאת – אלעד רוטנברג, מומחה לטרנספורמציה דיגיטלית, אלדר יועצים   כל ארגון המבקש להיות רווחי יותר, ישאף לייעל תהליכים, לשפר את התקשורת הפנימית והחיצונית ולשפר תהליכי מכירה ושימור לקוחות. באופן טבעי, השקעה בתחומים אלו יכולה…

מערכת CRM

מהי מערכת CRM וכיצד בוחרים את המערכת הנכונה לעסק שלכם?

מהי מערכת CRM וכיצד בוחרים את המערכת הנכונה עבור העסק שלכם? מאת אלעד רוטנברג, מומחה לטרנספורמציה דיגיטלית, אלדר יועצים   הקדמה – מהו ניהול קשרי לקוחות ומדוע אתם אמורים להתעסק אתו? אם אתם מנהלים עסק, אני מניח שלרובכם יש גורם אחד מהותי המשפיע על רווחיות הפעילות העסקית: הלקוחות שלכם. בין אם אתם עוסקים בייצור או…